De ene A in ons logo heeft duivelshoorntjes en de andere A heeft een aureool van een engel.
Dit staat voor het constante gesprek dat zich afspeelt in je hoofd.
We kennen het allemaal vanuit tekenfilms vanuit onze jeugd: Op je ene schouder zit het duiveltje die fluistert in je oor wat je moet doen om te genieten en geen rekening moet houden met allerlei verplichtingen of andere mensen. Dat je het verdient om er aan toe te geven. Op je andere schouder zit het engeltje dat je vertelt dat je verstandig moet zijn en wat je verliest als je er aan toch aan toe geeft.
Hoe werkt dit bij gebruik?
Het duiveltje geeft jou 1001 redenen om te gebruiken. De hele dag door probeert het duiveltje jou te verleiden om het daadwerkelijk te gaan doen. Het duiveltje zal alles wat er gebeurd of gezegd wordt aangrijpen in zijn voordeel om jou tot gebruik aan te zetten. Gaat het goed of heb je een prestatie geleverd dan moet dit gevierd worden. Gaat het je slecht, heeft iets niet gewerkt of zit het tegen dan heb je een reden om te vergeten en te verdoven en niet te willen voelen.
Het engeltje is hard aan het werk om het goede te blijven doen. Het engeltje doet zijn best om jou van al die verleidingen te weerhouden. Op alle argumenten van het duiveltje moet het engeltje een antwoord formuleren. Het engeltje mag geen seconde verslappen, want dan kan het te laat zijn.